Julias utmaning

Detta med utmaningar är inte min starkaste sida men just nu roligare än att skriva paper :)

1. När gick du upp idag? 07.15
2.Diamanter eller pärlor? Diamanter
3. Senaste filmen du såg på bio? Batman 2 (kommer ej ihåg vad den heter)
4. Favorit-TV program? Prison break, Desperate Housewifes, var misin yok musun (turkiskt) och Grey´s.
5. Vad åt du till frukost? gröt med en leverpastejmacka och nypressad apelsinjuice
6. Vad är ditt andranamn? Günay
7. Din favoritmat? oj så svårt, får nog bli allt som är turkiskt från farmors spis.
8. Vilken mat gillar du inte? bacon äckliga delar från grisar som säjs på Willys
9. Vilken är din favorit-CD för tillfället?Turkish mix 2008
10. Vilken bil kör du eller gillar du? Kör BMW 321 men är svag för Saab 9-3:or
11. Vilken är din favoritmacka? skagenröra!
12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? folk som inte är ärliga
13. Vilka är dina favoritkläder? nattlinne men det har jag bara hemma
14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? till karibien med min karl
15. Favoritklädmärke? Ask (turksikt)
16. Vart vill du dra dig tillbaka? i turkiet vid vårat hus vid medelhavet
17. Favorittid på dagen? morgon, dag, kväll, natt - spelar ingen roll 
18. Om du inte sysselsatte mig med det jag gör idag vad skulle du göra då? förmodligen vara heltidsanställd på Statoil
19. Vilken är din favoritsport att se på? Live - Ishockey Tv- fotboll
20. Vem tror du inte svarar på Utmaningen? Oj, vet inte ens vilka jag utmanar ;)
21. Vem tror du antar utmaningen först? ingen
22. Coca Cola eller Pepsi? Coca-Cola
23. Fotboll eller ishockey? Ohhh...båda!
24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? beror på när jag vaknar ;)
25. Pedikyr eller manikyr? pedikyr
26. Några spännande nyheter att berätta för oss? har fått en intervju för praktiken till våren! =)
27. Vad ville du bli när du var liten? Kassörska
28. Bästa barndomsminnet? när jag fick en liten kyckling av min farmor och farfar när jag var 5 år.
29. Varit i Afrika? Nope
30. Nånsin rullat in någon i toapapper? ha ha, nej
31. Varit med om en bilolycka? *peppar peppar ta i trä* Nej
32. Favoritdag i veckan? om jag jobbar - den dagen jag är ledig, om jag är ledig- fredag
33. Favoritblommor? då jag inte vet vad de heter så lägger jag in en bild :)

34. Favorit-snabbmatsrestaurant? Max, norrländskt!
35. Äger du en cykel? ja, en ny och fin en
36. Vem fick du senaste mailet från? Min lärare som ahr hand om praktiken
37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? De är livsfarliga!!
38. Läggdags? i genomsnitt klockan 22.30
39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du utmanar? ja jag har ju inte utmanat någon så jag får nog inga svar!
40. Senaste personen du delade en middag med? Erkan
41. Vad sysslar du med just nu? Skriver ett paper, ska börja med maten efter fråga 42
42. Favoritfärg? Blå i alla dess nyanser

Nu vet du mer om mig, då jag inte vet vem jag ska utmana så lämnar jag det öppet för allmänheten att utmana mig!

C, en halv turk

Kommentarer
Postat av: Mihmetcredo

eko är det inte dags för en uppdatering snart? puss

2008-11-11 @ 10:58:43
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0