Stockholm!

I helgen vankas det bröllop i Duvbo för de underbara blivande makarna Janna och George, det ska bli så trevligt! På köpet får jag även spendera tid med min underbara Linkan, Mamma Erika, Pappa Magnus och otroligt söte Edvin imorgon. Påvägen ner i bilen får jag även lära känna Martin och ta igen förlorad tid med Ann. Väl nere på bröllopet får jag också träffa Karin och Robert, vilket var ett tag sedan. Jag hoppas även få en glimt av min fashionista Annelie nere i huvudstaden.

Så som ni ser så ska jag få träffa många av mina underbara vänner som lämnat björkarnas stad för hufvudstaden El Stockholmo.

Jag tillägnar även detta inlägg till Emma som under veckan tjatat på mig att jag aldrig skriver i min blogg (för jag har även ibland andra saker att göra istället för att sitta framför datorn).


C, en halv turk

Kommentarer
Postat av: emma

Haha tack så mycket! Underbart med ett nytt inlägg! Hoppas ni har haft det bra i stockholm, ses imorrn på skolan! kram kram

2008-05-11 @ 10:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0