Jag HATAR detta väder!!!

Jag hatar slask, jag hatar snö, jag hatar kyla, jag hatar kalla vindar, jag hatar vattenpölar ja jag hatar allt väder som inte innehåller massa plusgrader och sol!! Jag undrar ibland varför det blev Norra Sverige, i Norra delen av Europa väldigt långt norr om ekvatorn? Varför inte Karibien eller något annat land med mer sol och mindre slaskhelvete?

Sen måste jag köpa ett par vettiga skor för detta jädrans väder. Givetvis så funkar inte gympaskorna i all evighet (även om jag skulle vilja det) så jag måste nog inse att jag är fast i detta väder-träsk för evigt.

Sen har det blivit något fel med min blogg så allt jag skriver är kursivt, jag ber om ursäkt. Som om jag inte haft nog med vädret idag så hände detta...

C, en halv turk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0