En helt vanlig tisdag?

Dethära med vanliga dagar verkar sakta men säkert kanske komma tillbaka efter mina maratonveckor med plugg och allt annat. Dagen spenderades i Bt-huset där vi gjorde klart vårat grupparbete så vi får vara lediga imorgon (Yippie!!) sen vart det hemfärd, Tack fran0009. Sen spenderades några minuter av min arga och bittra sida på El-Gigantens serviceinlämning där killarna inte har koll på vars våran dator befinner sig men ville välvilligt (efter att jag understrukigt att jag aldrig mer kommer att handla på El-Giganten) låna ut en dator så jag kan vara mer som en människa. Sen kom vi hem, åt middag sen somnade jag 45 minuter framför tvn och sen vart det turkiskt pengar program där vi hejar på några utvalda och nu väntar Gibbs med NCIS.

Söv gött allihoppa och en stor kram till min kära vän J.

C, en halv turk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0