Det var då på tiden

Äntligen har jag hittat en bra startsida! Givetvis så finns det ju vissa få utvalda men man blir ju ganska fort less på dem tycker jag...så min kära vän Å tipsade mig om senna superbraiga sida och nu har jag fixat och trixat lite så den är superbra. Jag gissar på att ni också vill veta vad sidan heter och det ska jag givetvis delge er: www.superstart.se Den har verkligen A L L T som man behöver när man startar upp...väder, nyheter från olika tidningar, favotirlänkar, sökmotorer m.m.

C, en halv turk

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nej men vad roligt att du har fastnat för superstart..... ni vet väl att ni kan lägga in hurriyet under nyheter......

Kram och puss

2008-03-08 @ 16:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0