Oj va länge sen sist

Ja det var ju ett tag sen jag skrev här. Livet har som passerat förbi i 250 km/h och helt plötsligt blev det den 1 juni. Skolan har tagit en enorm del av min tid på sistone och jag har dessutom varit ehmma ett par dagar för en jävla tandvärk. Imorgon stundar min juridiktenta som jag lagt all min kraft på de senaste veckorna tillsammans med utvärderingen av ett projekt som vi haft på skolan. Tur att jag har underbara vänner i min grupp som har förstått mig.

Sen har vi bokat våran resa för sommaren, vi blev helt plötsligt jättefattiga igen kändes det som. Men vi har ändå bokat den och min underbara kusin, eller ja storasyster som jag brukar kalla henne, kommer att följa med i år och jag vill verkligen ha henne där när vi förlovar oss, hon betyder så enormt mycket för mig.

Jag har även lyckat förstöra min mobiltelefon så till er som försöker nå mig, jag nås numera bara på min hemtelefon. Det var som om händelsen med korvvattnet och jag skedde i en jätte slow-motion när den krashade mot bänkkanten och föll utåt över min skjorta och mina arbetsbyxor. Sen att vattnet också var kokhett (det var kokkorvarnas vatten) det avr ju en annan femma. Ont så in i norden gjorde det men jag lyckades undgå 3:e gradens brännskador är ju jätteskönt. *peppar peppar ta i trä*

Nu ska jag dra igenom allt inför tentan imorgon en sista gång. Snälla håll en tumme för mig imorgon mellan 9-15 och gud: Snälla gör så att frågorna är enkla.


Tack till mina vänner för allt underbart stöd ni har gett mig inför tentan de senaste veckorna,
den är ovärdelig.


C,en halv turk

Kommentarer
Postat av: Julia

Lycka till i morgon vännen! Jag skall hålla alla tummar och tår jag har!! LOVAR!
KRAMMMMMMMMMMMMMM

2008-06-02 @ 00:07:35
URL: http://ikman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0