Det här med uppdatering

Är inte riktigt min starka sida, sorry.

Veckan som varit har gått i födelsedagarnas tecken. Först ut var jag (som alla år) att fylla år på tordsagen. Det var fint väder, mycket fika och underbara vänner och min underbara familj. Är supernöjd med mina presenter och jag ska använda dem flitigt! Dagen efter på fredagen var Idas dag och den spenderades med grillning och underbart sällskap ute på våran baksida. Sen fick jag umgås med Slem och Linkan också vilket var helt underbart babes, nästa gång vi ses är ni alla 4 (Ida, Ida, Sara och Annelie) i Turkland för förlovningen!!

Tre av mina underbaraste vänner!

Ida, Ida och Sara

Ja på tal om förlovningen, det drar ihop sig nu. idag är den 8 Juli så om exakt 1 månad är jag superstressad över att allt ska vara bra och förmodligen kommer jag att gå runt med mina nerver i ett garnnystan men jag kommer att ha mina underbara vänner där som kan hjälpa mig när jag får panik. Det är 23 dagar kvar nu tills vi åker till Turkiet och det med resefeber har funnits ett tag nu. Jag vill börja packa men min sambo (blivande färstman :) tycker att det är liiite för tidigt vilket jag borde hålla med om. Här komemr en bild som funnits med förr men den gör mig så varm i hjärtat att jag vill dela med mig av den till er igen!

Men fortfarande lika underbar

C, en halv turk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0