Stugan med snöskor a´la bigfoot

Som en del av er vet så har vi en stuga, eller vi och vi min familj, som det ska byggas ett nytt litet hus på. Så idag så ska hela familjen bege sig till stugan och organisera lite. Saken hör till den att jag ännu inte har förmått mig till att gå och köpa ett par ordentliga vinterskor så idag ska jag husera i min sambos skor, storlek 43. Jag har ju dock flertalet tjocksockar så jag får pula in dem också men jag hoppas att jag inte bryter fötterna i allt bärande i plumsnö.

Jag har en vag känsla av att min klasskompis F kommer att försöka lura mig upp till hans arbetsplats för att få sälja ett par jättedyra skor för resten av mina CSN pengar... fast vem vet, det kanske är värt det?

Näe nu blire långfillingar, mössa, 3 par sockor och vindrutetorkare på glasögonen (det snöar en massa ute).

Wish me luck.

C, en halv turk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0