Jag + teknik = kan bli ett tredje världskrig

Ja det är helt bortom detta universum hur mycket jag fasar för tekniska saker. Nyss så skulle jag föra över våra semesterbilder från digitalkameran till datorn vilket kanske låter enkelt för er men för mig är det gravalvarligt vilka problem som kan uppstå. Det börjar med att jag ska placera minneskortet i datorn, när jag väl hittar den lilla springan som kortet ska in i så tror jag att springan är för stor.

Ändå så tänkte jag att jag kunde chansa och se om den passar åt motsatt håll för med mitt ultimata ögonmått så ansåg jag att den skulle passa perfekt. MEN ACK SÅ DÅLIGT ÖGOMÅTT JAG HAR!! Den fastnade ju så jag var påväg att börja grina för jag trodde inte att jag skulle få loss den... Sen när jag väl fick det så visste jag inte hur jag skulle göra så jag provade igen (fast denna gång åt rätt håll) och efter att jag nästan stoppat in halva armen i datorn så lyckades minneskortet hitta av "läsaren".

Så eftersom jag då varit så duktig och fått det att funka så tänkte jag bjuda på den vackra syn som mötte oss natten vi kom hem, halv ett, från semestern...

Vår vackra julgran

C, en halv turk

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hur är det med stavningen!? Skärpning! Snygg gran förresten. Jävla Owe!

2008-01-17 @ 16:36:02
Postat av: Julia

Jag tycker granen var jävligt snygg, det är kasnke nya modet? =) Jävla Owe är det något nytt som funderar ungifär som en hälsningsfras eller?

2008-01-17 @ 17:34:23
URL: http://ikman.blogg.se
Postat av: Turkfrun

Hahahaha.... stackars granen:-( Sär värre ut än när dubeskrev i telefonen haha. Lycka till med tentan idag. kram /Å

2008-01-18 @ 10:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0