Mumma!

Imorgon har min kära vän J och hennes underbara sambo E bjuit mig på lyxmidag a´la halvturk och jag bara lääängtar! Sen har jag gjort en massa saker idag som man inte alltid ska göra..Jag hittade mitt drömhus på Hemnet.se. Huset liggr fint sådär på mariedal och kostar bara 2,5 mille, upp med stålarna älskling! Jag har konstaterat att det är för mycket snö utanför vårt köksfönster, jag HATAR ju snö. Jag sov till 10 imorse och et är ju livsfarligt sådära mitt i veckan...man kan ju nästan dö av pigghet.

Snart ska vi på bröllopet och vi har varken köpt present eller kläder...det är en liten mindre stressig känsla som börjar komma upp sisådär ibland. Tänk att de ska gifta sig...Det kanske är ett tecken på att man blir äldre?

C, en halv turk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0