Mina sidospår

Ibland hamnar jag lätt på sidospår på internet...Jag skulle kolla lite lätt på bröllopsklänningar "bara för att" det är ett trevligt tidsfördriv. Sen hamnade jag på något intressant sätt på bröllopstårtor coh då kunde jag ju inte sluta skratta tillslut.

Jag har ju en halvknäpp version av mitt egna bröllop som kommer att ske i framtiden men inget om tårtan men när jag såg dessa bilder så kunde jag inte hålla dem ifrån er så jag måste bara visa er...

Fotspår i sanden
image7

Smurfarna
image8

Trolltyg i tomteskogen
image9

Gifts  det som är mest skrämmande är att de ser ut som riktiga presenter!
image10

Vuitton
image11


Sen som avslutning så har min sambo blivit svensk. han frågar hela tiden efter hårdbröd med skinka och ost på.

C, en halv turk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0